fredag 5 december 2008

Segare


känner jag mig idag. Kanske för att gårdagen var litet väl intensiv. Pysselkvällen var väldigt inspirerande och kul. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så häftigt att vara många som pysslar tillsammans, men det var det. Bara att känna den kreativa stämningen och se så många som tycker om samma saker.
Jag provade på några nya saker, stämpla med emblossing - superkul och enkelt. Blev ju jättefint. Stansa ut i en "liten mangel" också jättekul. Lärde mig fixa gulligt litet minialbum. Tre timmar gick alldeles för fort!
Det jag hoppade över var decupage, jag har gjort det här hemma och tycker att det är sådär. Så den höga glasljusstaken som var tänkt till det fick bli naturell istället passar bättre så här hemma.
Idag hade jag tänkt ta tag i dammsugning, kul - nja. Baka en glutenfri saffranskaka ska jag försöka göra, föräldrarna kommer på adventsfika på söndag och pappa är glutenintolerant. Hoppas att min ork kommer tillbaka snart!

Inga kommentarer: