fredag 19 december 2008

Sista jobbareda´n

är det idag innan JULEN kommer! Jag har tagit ledigt halva dagen, så klockan tolv ska jag och dottern träffas för att äta lunch ute. Mysigt. Funderar på att köpa någon bok till mamma och pappa, ska nog kolla efter det då också. Vi har inte köpt en enda julklapp till dem, försöker varje år att få dem att sluta köpa julklappar till oss vuxna men det lyckas visst aldrig. Jag tycker att det är jätteroligt att göra eller köpa julklappar men ibland blir det ju så mycket. De har allt redan och gott om pengar för den delen också. Så absolut roligast är det ju om de får något hemmagjort, tveksamt är om pappa tycker det är så kul, mamma uppskattar alltid det. Iår har jag inte gjort något, förra året fick hon en halsduk som jag efter kurs med mina panchos kunde sticka alldeles själv!
Kanske det blir att rama in någon av mina teckningar... får fundera litet till på det.

Inga kommentarer: